דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות מעוצבות לבית 

מאת    [ 16/05/2012 ]

מילים במאמר: 517   [ נצפה 2094 פעמים ]

דלתות של היום זה לא מה שהיה פעם. פעם לא היה מבחר גדול של דלתות כפי שיש היום ולרוב כל הדלתות היו עשויות אותם חומרים רגילים. כיום ניתן להשיג דלתות מחומרים שונים וברמות גימור שונות, דלתות מסוגים שונים ורמות אבטחה שונות, וכמובן דלתות מעוצבות לבית – שהן גם מעוצבות וגם בטוחות במיוחד לבית.

מי צריך דלתות כניסה מעוצבות?

הדבר הראשון שרואה מי שמגיע אליכם הביתה היא חזית המבנה וחלק ממנה היא דלת הכניסה. דלתות כניסה הן במובן מסוים כרטיס הביקור של הבית. דלתות כניסה מעוצבות מאפשרות לכם להוסיף נגיעה של יוקרה לבית, עוד לפני שבכלל נכנסו אליכם הביתה. ואילו לא די באלה הרי שדלתות כניסה מעוצבות הן פשוט יפות. ניתן לבחור שלל עיצובים שונים של דלתות כניסה ולבחור שלל דגמים של דלתות. אפשר להשיג דלתות כניסה מעוצבות בהתאם למידות הסטנדרטיות של הכניסה ואפשר להשיג גם דלתות כניסה מעוצבות המתאימות במיוחד לכניסה של הבית שלכם, ככל שהדבר דרוש.

דלתות כניסה, להבדיל מדלתות פנימיות בבית הן דלתות אשר יש להן גם פונקציה נוספת של בטיחות ושמירה על הבית. לכן, דלתות כניסה רבות הן גם דלתות בטוחות. הדלתות מורכבות בדרך כלל מרכיבים שונים וכוללים סגסוגות של מתכות, אשר מעניקים לדלת חוזק ועמידות גדולים יותר בפני ניסיונות פריצה. מובן כי אין דלת החסינה לחלוטין בפני פריצה, אולם ככל שהדלת קשה יותר לפריצה כך הסיכוי כי פורץ ירצה להתעסק עם פתיחת הדלת פוחת. כיוון שלוקח יותר זמן לפרוץ דלתות בטיחותיות, הרי שהן גם מגבירות את הסיכוי כי פורץ ייתפס בשעת מעשה או ימשוך תשומת לב של שכנים.

שילוב אומנות בדלתות כניסה

ניתן להשיג היום גם דלתות כניסה שאינן רק מעוצבות ובטוחות אלא דלתות כניסה שמהוות בעצמן יצירת אמנות. דלתות כניסה המעוצבות על ידי מעצבים או דלתות כניסה המפותחות על ידי אומנים לפי טעמכם האישי או באופן שיתאים בצורה המיטבית לבית שלכם. ישנם קווים של דלתות מעוצבות מראש אשר נמכרים לבתים שונים, אולם כאמור ניתן להזמין דלתות כניסה שהן יצירת אומנות בפני עצמן.

ויש דלתות חכמות גם

בעבר די היה במפתח ולא היה צורך בעוד אמצעים משוכללים לפתיחת הדלתות, אולם כיום ניתן לשלב בדלתות גם אמצעים חכמים יותר לצורך האבטחה של הבית. כך למשל, ניתן למצוא דלתות אשר בצידן מותקן גם מנגנון אלקטרוני חכם, המאפשר פתיחה של הדלת באמצעות קוד מיוחד ואפילו ניתן למצוא דלתות אשר אפשר לפתוח אותן באמצעות קוד שמועבר בטלפון. אמצעים אלה היו נהוגים בעבר בעיקר במוסדות מדינה ו/או מתקנים צבאיים, בשל היתרונות הבטיחותיים שלהם, אולם מה שטוב למוסדות אלה, בהחלט טוב גם למקומות אחרים. שילוב אמצעים אלה נותן לכם מידה גדולה יותר של שקט, כי הבית שלכם בידיים טובות. דלתות כניסה מאובטחות הן דרך מעולה להגן על הבית שלכם מפני גורמים לא רצויים.

  יש מגוון עצום של דלתות – בחרו את הדלת המתאימה לכם

כיום כל שעליכם לעשות כדי ליהנות מדלת הוא להגיע אל אולמות התצוגה של החברות השונות המציעות דלתות. השוו את המחירים המוצעים עבור דלתות שונות אצל כל אחת מהחברות ובדקו את עמידות הדלות בפני התקנים השונים הקיימים. ככל שהדלת עומדת בתקנים מחמירים יותר, כך קשה יותר לפרוץ אותה וכך היא בטוחה יותר עבורכם. בחרו דלתות כניסה מעוצבות ובטוחות לבית שלכם, ותיהנו משקט נפשי הנובע מהידיעה, כי הבית שלכם בידיים טובות ואמינות. 

מנהל אתרים בחברת סקופ אתרים ניהול אתרים ו בניית אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב